Amisi, distengueve: reajì co ki no respeta le regole e de par primi el bon exenpio co el vostro conportamento; le grandi robe se fa scomisiando da coele picele!
Ogni giorno, muovendoci tra le nostre vie, scopriamo tanti segni di un essere quotidiano che non ci piace. Io sono convinto che sia a partire dai comportamenti nelle cose di ogni giorno che possiamo tentare di migliorare la nostra esistenza.
Il nostro esempio, spesso, lo sottovalutiamo.
Spesso sottovalutiamo che le nostre azioni vengono guardate dagli altri, nel bene e nel male, e che esse possono trasmettersi come un virus letale, o come un benefico medicinale.
Per primi dobbiamo chiederci se quello che facciamo è un buon esempio per la nostra comunità e la nostra civiltà. Dobbiamo farlo con intelligenza, con realismo e pragmaticità.
Ma dobbiamo imparare, e questo è davvero difficile, a reagire anche all'inciviltà altrui. Non accettare una scorrettezza stradale è un piccolo grande segno che, ad altri livelli, non accetteremo per cose ben più gravi.
Non è un caso che le civiltà che dimostrano maggiori virtù siano anche quelle che appaiono tali nell'aspetto delle cose più semplici.
Dunque non lasciamoci scoraggiare, non lasciamo che la nostra terra, la nostra casa, possano essere infangate, iniziando noi stessi a mantenere le scarpe pulite.
Claudio G.
Amisi, distengueve: reajì co ki no respeta le regole e de par primi el bon exenpio co el vostro conportamento; le grandi robe se fa scomisiando da coele picele!
3 commenti:
ciao Claudio,
conplimenti par el to blog. Credo che insieme podemo lavorar ben. Se trovemo a Sitade£a, se te ghea fa a vegner!
Me so rexo inaconto ke sto articolo el se podaria lexar come ke fusse ke in Montecio nisun respeta le regole de la strada, ke sarìa ona roba scorecta da dir. No a Montecio ge xe respecto del codexe dela strada e la xente respeta anca regole ke fazilmente se podaria non respectar dato ke no ge xe praticamente controli (semafori, pasajio de pedoni, etc.); insoma no voria ke se fraintendese: ge xe on abiso tra la provinsa de Vicensa e, tanto par dire, Milan. Ma nondemanco a me sento in dovere de sensibilizar la xente, ansi, proprio par coesto motivo xe necesario reajir deso, parke lasando nare le robe alo sbando la xente se sente abandonà e a coel ponto prevale el egoixmo civico ke desfa el tesuto civil social.
Grasie Giane, vegno de securo.
Posta un commento