Ogni giorno, muovendoci tra le nostre vie, scopriamo tanti segni di un essere quotidiano che non ci piace. Io sono convinto che sia a partire dai comportamenti nelle cose di ogni giorno che possiamo tentare di migliorare la nostra esistenza.
Il nostro esempio, spesso, lo sottovalutiamo.
Spesso sottovalutiamo che le nostre azioni vengono guardate dagli altri, nel bene e nel male, e che esse possono trasmettersi come un virus letale, o come un benefico medicinale.
Per primi dobbiamo chiederci se quello che facciamo è un buon esempio per la nostra comunità e la nostra civiltà. Dobbiamo farlo con intelligenza, con realismo e pragmaticità.
Ma dobbiamo imparare, e questo è davvero difficile, a reagire anche all'inciviltà altrui. Non accettare una scorrettezza stradale è un piccolo grande segno che, ad altri livelli, non accetteremo per cose ben più gravi.
Non è un caso che le civiltà che dimostrano maggiori virtù siano anche quelle che appaiono tali nell'aspetto delle cose più semplici.
Dunque non lasciamoci scoraggiare, non lasciamo che la nostra terra, la nostra casa, possano essere infangate, iniziando noi stessi a mantenere le scarpe pulite.

Claudio G.

domenica 2 settembre 2007

El blog

Xe oramai da on bel po de tenpo ke se vedemo circondà da ona senpre pi asfisiante perdita de conportamenti civili tra la nostra istesa xente. On problema ke parte dal baso, dale simplici azhion de ogni dì ke pian pianelo se propaga ala malajestion de tuta la comune proprietà publica.
No vojo intrarme intel discorso politego, anca se ge ne saria da dir asà, ma me limito a on aspeto pi subdolo e par çerti versi inportante.
Difati xe so el conportamento social de ona popolasion ke se riflete el senso de comunità e el senso civico e ke la porta a pretendar ke anca ki se propone a governarla el mantegna tali conportamenti ke in ona vixion pi granda se traduxe inte ona pulisia moral del come vien jestia la proprietà publica.
Semo rivà a ona condithion inacetabile, soradetuto parke i xovane i sta ciapando senpre de pi conportamenti italjiani (intela acèzhion pi scadente) propagà da modeli proposti dali media (televixion soradetuto) ke i ponta a inbanbolar i toxi par fargene on grejie de piegore da toxare.
Ma anca la prexensa de foresti ke xe rivà in modi pi o manco legali e ke no cognose le nostre costumanse, li nostri uxi e conveniense, degradando la qualità de el senso civico.
Xe da coesti elementi ke nase el bexogno de reajir.
Donca ona ripresa de conportamenti e de cosiensa civica ke no se pol shindere dala cosiensa de la propria identità de èser veneti prima de tuto.
Xe so coeste baxi ke coesto blog se propone de sensibilizar la xente, i me fradei veneti, i me concitadini, la nostra comunità.

Nessun commento: